Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за едно турбо 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги...работата е ясна -търся само перката на топлата част на турбото защото мойта е капут (препилена е около 1 мм) .
    Ако някой може да помогне да пише.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
      Колеги...работата е ясна -търся само перката на топлата част на турбото защото мойта е капут (препилена е около 1 мм) .
      Ако някой може да помогне да пише.
      Колега неможе да смениш само перката на топлата част тя върви с оста на турбината - съответно лагери, семеринги, баланс ....
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
        Колеги,имам проблем с разтоварващият клапан на турбото на 156 2.4 жтд(136).Пружината му е омекнала и не може да постигне необходимото налягане.Клапанът не работи на вакуум ,а е с налягане.Обърнах магазините и не можах да го открия.Някой има ли го или пък някой да знае от куде мога да закупя такъв нов ?
        Който знае и може да помогне да пише ЛС .
        Турбото е Garrett TD25.
        Здравейте Колеги!
        на 156 2,4 ЖТД 136 к.с. имам проблем с турбо клапана подобен на колегата, само дето при мен се полу4ава обратния ефект - получава се по-голямо налягане заради клапана и дори понякога ми вкарва в авариен режим на сондата са секунда (в тази секунда се прекратява потока на гориво) и съм без тяга.Компютърната диагностика отчита грешката като постъпили над 1,4 бара налягане - грешка която се получава при около 3100-3200 оборота и то не всеки път.
        Ние излъгахме компютъра да не взема под внимание тези данни за това завишено налягане и вече не влиза в този авариен режим, обаче от няколко дни от този клапан започна да се чува едно виене - след 1300-1400 оборота.Няма съмнение, че проблема ми е клапана - ВЪПРОСА е: този клапан продава ли се като отделна част от турбото - щото в Бош се предлага като едно - турбо и клапан.

        Comment


        • #19
          проблема е решен ! Затварайте темата

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
            проблема е решен ! Затварайте темата
            какво беше, сподели преди да се затвори

            Comment


            • #21
              износени лопатки,и неправилен баланс.... само ми зеха парите...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Турбина от твоя тип дори с мека пружина спокойно прави 1бар+ така че явно проблема не е там
                ТУК

                ---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

                Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
                износени лопатки,и неправилен баланс.... само ми зеха парите...
                И после ТУП
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от FeaR* Покажи съобщение
                  износени лопатки,и неправилен баланс.... само ми зеха парите...
                  Как реши проблема,купи си друга турбина или закара на друго място да я рециклират.

                  Comment

                  Working...
                  X